Archief voor Auteur: Thérèse

24 04 2019 Bezoek Keukenhof

Iedereen was gelukkig op tijd bij de Bombardon en om 8.30 uur vertrokken we op deze prachtige voorjaarsdag met de bus richting Keukenhof. We maakten een tussenstop bij restaurant van der Valk in Gilze, waar we koffie en een heerlijk gebakje...

25 apr 2019

09 04 2019 voorjaarswandeling

Voorjaarswandeling onder leiding van Leo Verschueren. Hij vertelde ons tijdens de wandeling een hele hoop bijzonderheden over planten, dieren en wetenswaardigheden van Heythuysen en omgeving.   Klik hier om naar foto’s van de wandeling te...

09 apr 2019

24 4 2019 busreis naar de Keukenhof

Keukenhof, het fleurigste dagje uit! Met een luxe touringcar van busonderneming Kupers gaan we op woensdag 24 april naar de Keukenhof in Lisse. We vertrekken om 8.30 uur vanaf de Bombardon. Om ongeveer 10.00 uur stoppen we in Gilze voor een lekkere...

12 mrt 2019

10 04 2018 Waterwandeling in Roermond

Op dinsdag 10 april werd een prachtige 2 uur durende wandeling gemaakt langs de Hambeek. Deze werd ons aangeboden door de Natuur- en milieufederatie, onder enthousiaste begeleiding van gids Leo Koster. Hij  vertelde ons alles over de flora en fauna in...

10 apr 2018

10 04 2018 Waterwandeling

Wandeling op 10 april om 10.00 uur langs Hambeek in Roermond. De wandeling start bij de parkeerplaats van de Hockeyclub aan de Burg. Geuljanslaan in Roermond. De rondleiding wordt verzorgd door Leo Koster. De wandeling duurt maximaal 2 uur. U krijgt...

27 feb 2018

28 12 2017 laatste kienmiddag van 2017

Vrijdagmiddag was weer de maandelijkse kienmiddag op Beek en Bos. De vrijwilligers hadden voor mooie prijzen gezorgd. Er deden bijna 70 mensen mee en ze hadden een leuke middag. Klik hier om naar de fotoalbum te gaan. ...

30 dec 2017

Kerstviering van de seniorenvereniging

Op vrijdag 22 december was onze jaarlijkse kerstviering, samen met de Zonnebloem. We begonnen met een H. Mis, opgeluisterd door het Gemengd Kerkelijk Zangkoor. Na een gezamenlijke koffietafel in de Bombardon was er een sfeervol optreden van Zangkoor...

22 dec 2017

17 11 2017 Met de museumplusbus naar het Cobra museum

Op vrijdagochtend 17 november vertrokken we met een volle bus  naar het Cobra museum in Amstelveen. Deze reis werd mogelijk gemaakt door de Bank Giro Loterij en georganiseerd door een stichting, bestemd voor ouderen, die anders niet meer zo...

17 nov 2017

2017 Busreis naar kasteeltuinen Arcen

Op dinsdag 13 juni vertrokken we om 10 uur met de bus naar Arcen. We hadden een jarige in ons midden, ons bestuurslid Cocki, waar spontaan voor werd gezongen. Tegen elven kwamen we bij de kasteeltuinen aan. Eerst gingen we met onze groep het...

14 jun 2017

Busreis naar Hasselt

Er waren te weinig deelnemers voor deze reis, daarom is er besloten om de reis niet door te laten gaan. ...